Reklama, którą się nosi

Marketing się rozwija i głosi, że każdy rodzaj reklamy jest dobry i na swój sposób skuteczny. Coraz więcej firm inwestuje w reklamę i osiąga przez to większe zyski, bo jak wiadomo – reklama dźwignią handlu.
Swój renesans przeżywają koszulki reklamowe. Jeszcze kilka lat temu firmy w nie inwestowały, ale potem pomysł wygasł. Nie każda koszulka może być uważana za reklamową. Musi posiadać przede wszystkim logo firmy, musi być graficznie przemyślana i wygodna. Jeśli ma być ona „żywą reklamą” musi być wyprodukowana w różnych rozmiarach aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Stworzenie i wytworzenie koszulek to jedno zadanie, drugie jest trochę bardziej wymagające. Trzeba potencjalnym klientom pokazać stworzone koszulki. Dobrze jest zrobić w miejscu gdzie będzie sporo ludzi w jednym czasie. Często organizatorzy większych społecznych akcji są skłonni do dogadania się w tej kwestii. Jest to wygodniejsze pod względem logistycznym. Wszytko musi być przemyślane pod potencjalnego klienta.
Firma może stać się patronatem danej imprezy, a każdy uczestnik dostanie koszulkę dla siebie. Jest to świetna okazja do reklamy i zdobycia klientów.
Reklamowe koszulki przydają się również na wystawach, zlotach tematycznych, itp. Są one przeznaczone dla modelów/hostess/ osób odpowiedzialnych za stoisko a nie dla klientów. Firmy, które zainwestowały w koszulki notują większe zainteresowanie klientów. Mówi się ze mają one większą moc niż ulotki/długopisy/smycze.Warto inwestować w coś oryginalnego, bo to przyciąga potencjalnych klientów do firmy.